Меню
Профил
Език

Категории

Начало Рекламации

Рекламации

Уважаеми Клиенти, стремежът ни е да бъдете удовлетворени от всички продукти.

Parfumi-Market.bg гарантира, че всички продукти са оригинални и в срок на годност и към момента на изпращане нямат недостатъци, които да намаляват стойността или годността им за обичайна употреба.

Потребителят има право в срок от 14 дни от датата на получаване, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да замени получените артикули или да ги върне и да получи обратно парите си, съгласно Закона за защита на потребителите.
 

ВАЖНО! В този период ние приемаме връщане по условията от чл.55 от ЗЗП.

Моля, обърнете внимание, че това се отнася само за продукти в изряден търговски вид, с оригиналната си опаковка, без да е нарушена целостта на опаковката (разкъсана опаковка и целофан, премахнати етикети и други) и без никаква употреба.

Потребителят е длъжен да съхранява стоките във вида, в който ги е получил до момента на тяхното връщане!

На връщане, замяна и отказ не подлежат продукти, които НЕ отговарят на тези условия!

Поради съображения, свързани с хигиената и защита на здравето на връщане не подлежат продукти, които са разпечатани след доставката им.

Магазина е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат.

При липса на предварително уведомяване за връщане на стока, магазина запазва правото си да откаже рекламация.

При констатация на нарушен търговски вид или следи от употреба, магазина по своя преценка и желание може да приеме рекламацията, като се възстановяват до 70% /седемдесет процента/ от стойността на която е закупена стоката!

 

1. ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА

- За да упражните правото си на отказ, трябва да ни информирате за решението си в рамките на 14-дневния период, като ни позвъните на 0877672710 или ни изпратите съобщение на info@parfumi-market.bg, или използвате стандартния формуляр за отказ от покупка, приложен на тази страница.

- При спазени условия относно продукта, той може да бъде върнат.

- Разходите за доставка не се възстановяват (ако има такива), а транспортните разходи за връщането се поемат от клиента. След като стоките са получени, ще проверим тяхното състояние и ще пристъпим към кредитиране на сумата на върнатите продукти, използвайки същия метод на плащане, използван при поръчката.

- При връщането на стоката тя задължително трябва да бъде пакетирана добре и в плик на куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.). Върху оригиналната опаковка на стоката - кутия или плик на продукта, НЕ трябва да бъдат залепвани никакви материали, тиксо, товарителници и други подобни, които да нарушават целостта и търговския вид на оригиналната опаковка!!!

- Адресът за връщане е гр. Пазарджик, бул. Христо Ботев 202 Вамарт ЕООД 0877672710
 

 

2. ЗАКУПЕНА СТОКА С ДЕФЕКТ

- В случай на фабричен дефект,  който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения.


- Вие имате право да поискате отстраняване на повредата чрез повторна доставка или ремонт.

- Ако такова отстраняване на дефекта е невъзможно или неоправдано за нас, Вие имате право да поискате отстъпка от покупната цена. В този случай запазвате стоката и ние ще Ви възстановим част от покупната цена.

- Ако се касае за съществен дефект, можете също да направите отказ от договора за покупка. В този случай ни изпратете стоката обратно и ние ще Ви възстановим пълната цена на продукта и транспортните разходи.

- Появата на алергична реакция или друг подобен здравословен проблем не е в резултат на дефект на продукта, а в индивидуалната реакция на всеки към съставките, които са вложени в самия продукт.

- Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително и това не възпрепятства нормалната употреба на продукта.

- Снимките на стоки в нашия електронен магазин са само илюстративни и не представляват обвързващо описание на свойствата на стоките (например опаковката може да се различава поради промяна, направена от производителя).

- Когато връщането на продукт е за сметка на Parfumi-Market.bg, това става задължително с куриерска фирма СПИДИ или ЕКОНТ, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.


3. ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА

- Ако по някаква причина клиент е сбъркал и е поръчал друг продукт от това, което е искал и до изпращане на доставката не е установил грешката си може да замени получения продукт с друг в 14 дневен срок и при спазени условия. Разходите за връщане на продукт и изпращане на новозаявения са за сметка на клиента. Ако има разлика в стойността на новата и старата поръчка то тя се компенсира.

- При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направената от него покупка в срок от 24 часа от получаването й. При установяване на такава грешка, клиентът връща продукта за сметка на магазина и му се изпраща действителния, пак за сметка на магазина.
 

4. ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА

- Клиентът има право да откаже приемането на пратката, ако има установено в присъствието на куриера несъответствие между заявената за покупка и доставената стока. Пратката ще бъде върната за сметка на магазина, който се ангажира при съгласие от страна на клиента да изпрати своевременно действителната стока.

- Сумата, която клиентът следва да заплати на куриера не съответства на дължимата. В такъв случай молим клиента незабавно да се свърже с нас, за навременна корекция на наложения платеж.

- Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена / разпокъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя. Изготвя се констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В случай че клиента вземе пратката на своя отговорност и не предяви своите претенции пред куриера, рекламацията е недействителна.



Parfumi-Market.bg си запазва правото да не приеме констатацията на клиента, ако прецени, че основанието му за рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на клиента.

Parfumi-Market.bg уведомява клиента за становището си в най-кратък срок на посочения от него телефон или e-mail.

В случай, че не сте удовлетворени, Вие имате право да потърсите правата си от Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр.София, пл. "Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6, тел.: 02 / 980 25 24, факс: 02 / 988 42 18, уеб сайт: www.kzp.bg

Моля, ако желаете да предявите рекламация, ползвайте този формуляр.

 

 

 

Полетата с * са задължителни.
Код за сигурност